10 tuntia ennennäkemätöntä videomateriaalia yksinoikeudella 


"Opi maailman kaikkien aikojen parhaiden markkinoijien salat, kuinka onnistut myynnissä hyvinä ja huonoina aikoina"


Mikä parasta – takaan tyytyväisyytesi tai et maksa mitään.  

Nyt alkaen vain 99 € + alv. Lue lisää alta ja tule mukaan . . .

Kutsun sinut tutustumaan kymmeneen maailman kaikkien aikojen parhaaseen markkinoijaan.

Nämä velhot ovat myyneet MILJARDEILLA tuotteita ja palveluita – hyvinä ja huonoina aikoina. Siksi olen varma, että voit oppia heiltä paljon. Etenkin nyt.


Tämän uuden kokoelman nimi on yksinkertaisesti Markkinoinnin mestarit.


Olen koonnut siihen maailman parhaiden, vanhojen – joskaan ei tunnetuimpien – markkinoijien neuvot, vinkit ja salaisuudet selvällä suomella.

Timo Jäppinen

Timo Jäppinen

Keitä he ovat? Ja mitä voit oppia heiltä?


Mestareiden esittely


Heitä on kymmenen:


1. Clayton Makepeace (kaverin oikea nimi) on todistetusti tuottanut myyntiä yli 1,3 MILJARDILLA EUROLLA asiakkailleen. Hän olikin eläessään maailman todennäköisesti parhaiten tienaava copywriter ja markkinointikonsultti hulppeilla yli kolmen miljoonan vuosituloillaan. (Hän kuoli koronakeväänä.)


Kuulet esimerkiksi Claytonin 40 tapaa keksiä poikkeuksellisen tehokas idea kampanjallesi, jotta se erottuu kaikista muista. Saat myös hänen 16 kohdan tarkistuslistan myyntitekstille verkossa ja printissä.


Ja näet hänen nerokkaan viiden askeleen prosessin, kuinka voit jopa kolminkertaistaa yrityksesi liikevaihdon ja voiton, jos toteutat sen raivolla. Se on hurja väite, mutta ymmärrät, mihin se perustuu, kun näet sen.


Alla esimerkki oman pienen yhden miehen firmani myynnin ja voiton kehityksestä:

liikevaihdon kehitys

Systeemi toimii. Timo Jäppinen Oy:n liikevaihto ja voitto on moninkertaistunut muutamassa lyhyessä vuodessa näillä opeilla.

Tulet näkemään paljon esimerkkejä, joista voit ottaa mallia. Lyön vetoa, että et ole nähnyt näitä missään muualla!


Mukana myös...


2. Gene Schwartz. Markkinointinero, joka myi postitse – siis etänä – enemmän kirjoja ja kursseja kuin kukaan ennen tai jälkeen. Hänen onnistumisprosenttinsa markkinoinnissa oli huikeat 90. Ja tämä siis maailman kovimmalla markkinalla, Yhdysvalloissa, missä markkinointi on valovuoden edellä meidän koti-Suomea.


Kuollessaan tämä vaatimaton maalaispoika jätti jälkeensä merkittävän nykytaiteen kokoelman New Yorkissa, jonka oli hankkinut vain kynänsä voimalla.

Hän työskenteli silti vain kolme tuntia päivässä. Kuulet, miten hän onnistui siinä ja paljon, paljon muuta hyödyllistä. Esittelen paljon hänen ennennäkemättömiä mainoksia ja myyntikirjeitä sekä kerron, mitä voit oppia niistä.


Sinulle paljastuu myös hänen omalaatuinen menestysfilosofia, joka saattaa saada sinut nauramaan.


Ja tämä on vasta alkua. Sinua opettaa myös...


3. Maxwell Sackheim. Jatkuvien tilauksien myynnin mestari ja copywriter, joka kirjoitti yhden kaikkien aikojen parhaista mainoksista – yli 70 vuotta sitten. Voit YHÄ nähdä siitä kopioita tänään millä vain kielellä.


Hän myös muun muassa kehitti kirjakerhokonseptin ja auttoi lanseeraamaan maailman ensimmäisen luottokortin...

Tänä päivänä Sackheimin työn vaikutus näkyy kaikissa netin jäsensivustoissa, maksumuureissa ja suoratoistopalveluissa, kuten Netflixissä, Spotifyssa ja Disney Plussassa. Todellinen suoramarkkinoinnin pioneeri ja legenda.


Puhumattakaan, miten luottokortti räjäytti kasvuun koko suoramarkkinoinnin ja myöhemmin verkkokaupan.


Hän myös näyttää tekniikan, miten saada asiakkaat tilaamaan enemmän ja maksamaan enemmän – vaikka teet vähemmän töitä. Toimii yritysmyynnissä ja kuluttajakaupassa.


Hän muuten aloitti uransa keskellä maailman historian pahinta lamaa. Miten se onnistui? Tämä ja paljon muuta selviää, kun tilaat tämän uuden Markkinoinnin mestarit -kokoelman. 


Alempana esittelen heitä lisää. Tai jos olet jo valmis tilaamaan, klikkaa tästä nyt:


4. Drayton Bird. Hän rakensi Britannian suurimman suoramarkkinointitoimiston ja myi sen miljoonilla Ogilvylle. Tutustuimme Lontoossa noin 10 vuotta sitten. Myöhemmin perustimme yhteisen markkinointitoimiston, Drayton Bird Associates Finlandin, Suomeen.

David Ogilvyn mukaan "Drayton Bird tietää enemmän suoramarkkinoinnista kuin kukaan koko maailmassa." Se oli syy, miksi halusin työskennellä hänen kanssa. Se olikin fantastinen koulu, jonka hedelmistä nautin yhä joka päivä.

Paljastan "Markkinoinnin mestarit -kokoelmassa" kaiken oleellisen, mitä Drayton opetti minulle vuosien varrella. Kuulet myös muun muassa, mikä oli Ogilvyn mukaan menestyksen salaisuus mainonnassa. (Tämä saattaa yllättää sinut.)


Sekä...


5. Steve Harrison. Hänen tarina on hyvin samankaltainen kuin Drayton Birdin. Itse asiassa Drayton löysi hänet – kirjastosta. Siitä alkoi alkoi hänen matka markkinoinnin huipulle. Hän on Euroopan palkituin suoramarkkinoinnin suunnittelija. Ymmärrät miksi kun näet hänen töitään ja kuulet hänen tekniikoistaan.


Hän on myös perustanut oman mainostoimiston ja myi sen myöhemmin Wundermanille (yksi maailman suurimmasta suoramarkkinointitoimistoista).


Olen tavannut Harrisonin pariin otteeseen Lontoossa seminaareissamme. Hän myös ystävällisesti tarjosi lisämateriaalia juuri tätä uutta kokoelmaa varten. Lisää tietoa sisällä.

rolls royce

Millainen kirje myy tällaisen auton? Sekin selviää tällä kurssilla...

Arvostetun Campaign-lehden mukaan Steve Harrison on "sukupolvensa suurin suoramarkkinoinnin luova suunnittelija ja alan ikoni." Hänen asiakkaita ovat muun muassa IBM, Rolls-Royce, Xerox ja moni muu tunnettu huippubrändi.


6. Mukana on myös Bill Jayme – maailman kenties kaikkien aikojen paras copywriter. Ja hänen kumppaninsa, suomalainen art director Heikki Ratalahti. Haastattelin Heikkiä muutama vuosi sitten noin puolitoista tuntia.


Jopa Helsingin Sanomat ja The New York Times noteerasivat nämä taiturit. He kutsuivat heitä yksinkertaisesti "maailman parhaiksi markkinoijiksi."


Jotain tämän parivaljakon arvostuksesta kertoo, että he veloittivat yhden suoramainospostituksen suunnittelusta jopa 60 000 $. (Aikana, jolloin dollari oli huomattavasti arvokkaampi kuin tänään.) Ei paha liksa parin viikon työstä.


Hurjista hinnoista huolimatta heillä oli odotuslista asiakkaille. Kuulet myös tämän parin salaisuudet tässä kokoelmassa.


Eikä siinä kaikki...


Mukana myös nämä suuret markkinoinnin mestarit:


7. Claude Hopkins. Modernin mainonnan isä, joka innoitti on myös useimpia tämän kokoelman mestareita. Tulet kuulemaan esimerkiksi, miten Pepsodent, Goodyear, Quaker Oats ja valtasi markkinat mainonnan voimalla, Hopkinsin toimesta.

Näet myös harvinaisen mainoksen, jolla Hopkinsin oma mainostoimisto hankki asiakkaita enemmän kuin pystyivät hoitamaan. Se olikin aikansa menestyneimpiä firmoja alallaan. Analysoin muun muassa sen ja selitän, miten voit hyödyntää samoja tekniikoita ja copywriting-kikkoja omassa työssäsi – myytpä melkein mitä vain.


Näistä esimerkeistä jokainen on TÄYNNÄ käytännöllistä myynnin ja markkinoinnin psykologiaa, jota voit käyttää. Veikkaan, että tulet hämmästymään, miten ajankohtaisia hänen neuvot ovat yhä – jopa sata vuotta myöhemmin.

8. Alvin Eicoff kehitti jo 1940-luvun lopulla tekniikoita, kuinka myydä mainoksilla radiossa ja televisiossa tuotteita suoraan yhdellä heitolla. Hänen asiakkaitaan olivat esimerkiksi Time-Life, Avon, Playboy, Columbia Records, Mattel...


Hänen kuolemattomien periaatteidensa voimasta kertoo myös se, että hän myi firmansa Ogivylle miljoonilla. Ja se on yhä alansa ykkönen, asiakkaina melkein kaikkea finanssialalta nettifirmoihin. Miksi?


Koska nyt nämä samat tekniikat toimivat verkossa. Tulet oppimaan esimerkiksi, miten tehdä myyvä video tai vaikkapa podcast-mainos Eicoffin ohjeilla. Siis sellainen joka saa ihmiset toimimaan. Näet paljon esimerkkejä ja kuulet tarinat niiden takana.

kate moss

Mitä Playboy opettaa hyvän myyntivideon tekemisestä? (Vihje: Ei liity mitenkään seksiin.) Vastaus kurssilla.

Näet myös, millainen tyypillinen tv-mainos ja video EI myy, vaikka monet luulevat tällaisen yleisen mallin toimivan.


9. Gary Halbert. Legendaarinen keittiönpöydältä miljonääriksi markkinoinnin voimalla -yrittäjä. Näet esimerkiksi Halbertin kirjoittaman myyntikirjeen – yksi kaikkien aikojen parhaista – jota postitettiin hillittömät 600 miljoonaa kertaa tuottavasti. 


Analysoin sen ja monia muita Halbertin parhaita töitä. Kuulet myös hauskoja ja hulluja tarinoita Halbertin värikkäästä elämästä. 


Vauhtia riitti. Tämä entinen sotilaspoliisi päätyi jopa vankilaan kerran. Kunnes taas nosti itsensä menestykseen mielikuvituksellaan. Ehdottomasti yksi aikamme parhaita markkinoijia ja copywritereita. Kenties kokoelma värikkäin hahmo, jolta opit taatusti paljon myynnistä, asiakashankinnasta ja ASENTEESTA!


10. Howard Luck Gossage. Somemainonnan isä. Hän teki vuorovaikutteista brändimarkkinointia – jo 50 vuotta ennen nettiä ja somea.


PR-velho, joka vei mainonnan ja markkinoinnin täysin uudelle tasolle. Hän sai tempauksillaan ja mainoksillaan lehdistön tekemään juttuja monista asiakkaistaan ilmaiseksi. Näin hän pienellä budjetilla sai aikaan valtavia tuloksia. 


Keskittyi paljon hyväntekeväisyysjärjestöjen kampanjoihin, koska piti mainontaa liian tehokkaana aseena käytettäväksi pelkästään kaupalliseen tarkoitukseen. Tulet näkemään paljon esimerkkejä ja keissejä, joita et ole nähnyt koskaan ennen. David Ogilvyn mukaan, "Gossage on mainosalan parhaiten artikuloiva kapinallinen."


Nero, jonka oppeja muun muassa tämän kokoelman toinen hahmo, Steve Harrison, sovelsi paljon vuosia myöhemmin printissä ja verkossa huikealla menestyksellä.


Siinä lyhyesti, keitä nämä Markkinoinnin mestarit ovat. Heitä on yhteensä 10 tässä kokoelmassa. He ovat todella tuottaneet miljardeilla myyntiä ja hankkineet miljoonia asiakkaita käytännössä melkein mille vain tuotteille ja palveluille, joita voit kuvitella. Hyvinä ja huonoina aikoina. Jopa edellisen vitsauksen – espanjantaudin – aikaan.


Todennäköisesti nämä miehet ovat vaikuttaneet sinun ja läheistesi ostoksiin ja elämään enemmän kuin arvaatkaan. Siksi heiltä voi oppia niin paljon. Etenkin juuri nyt, kun monet yritykset ja yrittäjät oikeasti taistelevat selviytymisestä.


Nämä markkinoinnin mestarit ovat todellisia gurujen guruja. Heitä muut matkivat ja myyvät omina ideoinaan.


Älä tyydy halpoihin wannabe-guru-kopioihin, jotka eivät tiedä kymmenystäkään siitä, mitä nämä velhot tiesivät. Tulokset eivät valehtele. Harva tällä planeetalla on tehnyt samoja tuloksia kuin nämä legendat.


Kutsunkin sinut nyt tutustumaan näiden mestareiden mullistaviin, ALKUPERÄISIIN töihin, ideoihin, vinkkeihin, tekniikoihin ja salaisuuksiin. Ota vain seuraava askel tästä nyt, niin aloitetaan. Et taatusti kadu.


Tein vuosien taustatyön puolestasi. Tässä ovat sen hedelmät valmiina hopeatarjottimella


Voisi sanoa, että minulta on uponnut tämän kokoelman tekemiseen koko elämä.


Kun 17-vuotiaana ensimmäisen kerran tutustuin mainonnan jännittävään maailmaan, olen siitä asti kerännyt tätä harvinaista materiaalia. Olen koonnut tähän sen parhaat palat ja paljastan ne nyt ensimmäistä kertaa.

Tutkimukseen on kulunut tuhansia euroja ja tuhansia tunteja.

Lähteitä olen käyttänyt muun muassa asiantuntijahaastatteluja, lehtileikkeitä, arkistoja ja harvinaisia vanhoja, painosta poistettuja kirjoja, joita on vaikea löytää enää mistään.


Kävin läpi tuhansia sivuja tekstiä ja papereita, kun etsin näitä markkinoinnin ajattomia salaisuuksia ja viisauksia.

Lisäksi minulla on ollut etuoikeus tutustua muutamaan tämän kokoelman mestareihin henkilökohtaisesti urallani...


Tällaista pakettia ET löydä mistään muualta, millään kielellä, millään hinnalla. Se on saatavana vain suoraan minulta. Yksinoikeudella.

Veikkaan, että koko maailmasta ei löydy samanlaista markkinointihörhöä (itse asiassa tunnen heistä monet) kuin minä. Siksi tällaista kokoelmaa tuskin olisi voinut tehdä kukaan muu.


Vai kellä muulla hullulla olisi aikaa ja halua istua kirjastoissa kaivelemassa vanhoja käytöstä poistettuja kirjoja, tonkia divareita, tai jahdata eläkkeellä olevia markkinointivelhoja ympäri maailmaa?

Timo ja Drayton

Vasemmalla minä ja oikealla vanha brittiläinen liikekumppanini, markkinointilegenda Drayton Bird. Hän oli 75-vuotias, kun suostuttelin hänet perustamaan yhteisen markkinointitoimiston kanssani Suomeen. Myöhemmin hän totesi: “Timo Jäppinen tietää todennäköisesti enemmän markkinoinnista kuin minä.” Tuo tarina päätyi jopa alan lehteen, Markkinointi & Mainontaan.

Tiedon etsintä on minulle yhtä paljon harrastus kuin työ. Joka tapauksessa, uskon, että tykkäät tuloksista.

Minä ainakin toivon, että tällainen kokoelma olisi ollut saatavilla. Se olisi säästänyt paljon aikaa ja vaivaa – ja tuottanut paljon rahaa. Olisin myös välttynyt monelta yleiseltä, kalliilta virheeltä matkan varrella.


SIKSI tein sen nyt sinua ja muita samanhenkisiä asiakkaitani varten, jotka ovat yhtä innoissaan markkinoinnista, mainonnasta ja myynnistä.

(Toimiiko ne todella? Jep! Näillä opeilla esimerkiksi minusta on tullut taloudellisesti vapaa alle 35-vuotiaana. Voin valita asiakkaani ja työskennellä vain muutaman tunnin päivässä, missä päin maailmaa haluan. EN kerro tätä kerskuakseni vaan havainnollistaakseni, mikä on todella mahdollista... Okei, myönnetään, 😁 ehkä haluan vähän myös kerskua. Mutta ymmärrät pointin – nämä tekniikat todella toimivat.)

Tässä esimerkiksi, mitä Suomen suurimman ulkomaalausliikkeen perustaja sanoi tästä paketista. Hän muuten oli ensimmäinen, joka tilasi tämän. Kuten hän on tilannut paljon muutakin minulta. Katso miksi.

Miika S

Miika Soronen

Perustajaosakas, markkinointijohtaja, Sorcolor Oy

"Odotin tätä uutta kurssia vesi kielellä, koska suomenkielinen materiaali markkinoinnista on niin vähäistä.

"Ja onhan tämä taas kovaa kamaa. Erityisesti uusia ideoita ongelman ja ratkaisun havainnollistamiseen ja dramatisoimiseen on taas roppakaupalla.

"Ja mistä muualta saisi paremmin inspiraatiota markkinointiin kuin maailman parhaiden markkinoijien töistä.


"Pelkästään yksi kova idea tuolta on helposti kurssin arvoinen."


Jos markkinoinnin kova ammattilainen, kuten miljoonabisnestä pyörittävä Miika, oppii tästä uutta – luuletko, että sinäkin oppisit? No ihan varmasti. (Lisää asiakaspalautteita tämän sivun lopussa.)


Voisitko jopa rikkoa myyntiennätyksesi näillä maailman parhaiden markkinoijien neuvoilla? On vain yksi tapa ottaa siitä selvää…

Sopii aloittelijasta ammattilaiseen


Tässä on jokaiselle jotain. Opit syvällisesti markkinoinnin rautaiset, ikivihreät periaatteet, miten hankkia lisää asiakkaita ja myyntiä – melkein millaisessa tilanteessa vain. Jopa kun kilpailijat hengittävät niskaan ja yrittävät varastaa asiakkaasi. Tai kun korona vaanii.

Näytän PALJON esimerkkejä mainoksista, jotka myivät tolkuttoman määrän tuotteita ja palveluita yksinkertaisesti sanojen ja mielikuvituksen voimalla. Näet klassikkoja – ja sellaisia tapauksia, joita sinun voi olla vaikea uskoa todeksi.


Oikeita keissejä, ei teoriaa


Sisältää oikeita keissejä ja tarinoita suoraan kentältä. Kuten nämä seitsemän:

1

Case study: Gary Halbertin kuuluisa dollarikirje

Gary Halbert lähetti kirjeen asiakkaille, johon oli liimattuna "kiva, rapea dollarin seteli", kuten hän sitä kuvaili. Se oli varma keino kiinnittää lukijan huomion aiheeseen, mistä Gary halusi puhua: rahaan.


Analysoin tämän nerokkaan kirjeen – ja koko kampanjan sen takana – alusta loppuun. Se pyöri lähes automaattisesti, ennen nettiä. Ja tämä dollarikirje oli vain yksi osa sitä.

 

Kerron, mitä voit oppia siitä kokonaisuudessaan ja kuinka hyödynnät samaa ajattelua omassa bisneksessäsi, jotta erotut kaikista muista ja saat lisää myyntiä.

2

Case study: 20 000 uutta tilausta joka päivä vain yhdellä kirjeellä!

Myös tämä toinen esimerkkikeissi on legendaarisen Gary Halbertin kynästä. Näytän, millainen oli vaatimaton kahden sivun myyntikirje, joka toi 20 000 uutta tilausta joka päivä. 


Tämä saattaa olla yksi maailman kaikkien aikojen parhaista mainoksista, mutta vain harva markkinoija on nähnyt sen...


Ja vielä harvempi ymmärtää, mikä oli sen menestyksen salaisuus oikeasti. Näet tämän koko keissin ja kuulet vastauksen kurssillani.

3

Case study: Millainen myyntikirje sai ihmiset jättämään perintönsä hyväntekeväisyysjärjestölle

Vanha partnerini Drayton Birdin mielestä tämä kirje on hänen uransa paras työ. Se tuotti tauotta rahaa kahdeksan pitkää vuotta Save The Children -hyväntekeväisyysjärjestölle. Tuhannet ihmiset jättivät sen tuloksena perintöä heille. Ajattele, mikä tuotto vain yhdellä kirjeellä!


Käyn tämän upean kirjeen tarkasti läpi ja selitän, mikä siinä toimi. Tämä on syväanalyysi hienovaraisesta myynnistä ja korkean tason psykologisesta vaikuttamisesta. Et ole taatusti nähnyt tätä ennen.

4

Case study: Gene Schwartzin hullu mainoskampanja, joka oli voittamaton 13 vuotta

Muutamat markkinoijat ovat kuulleet Eugene Schwartzista. Mutta vain harva on tutustunut hänen parhaisiin töihin – ja niiden tuloksiin. Esittelen kurssillani monia niistä. Tässä yksi. Suoramarkkinointikampanja, joka oli voittamaton 13 vuotta. 


Se tarkoittaa, että yksikään copywriter ei ole pystynyt luomaan parempaa samalle tuotteelle – vaikka moni yritti.


Tämä itsestään on markkinoinnin minioppitunti, joka kannattaa katsoa suurennuslasilla ja kerrata.


Se on malliesimerkki, miten myydä asiantuntijapalveluita ja osaamista skeptisille asiakkaille, jotka eivät tunne sinua.

5

Case study: Yksinkertainen lehtimainos, joka myi kielikursseja 40 vuotta!

Tämä mainos on niin hyvä, että voit yhä nähdä siitä kopioida netissä tänään – vaikka se on yli puoli vuosisataa vanha. Se pyöri 40 vuotta ja tuotti miljoonia. 


Jos tämä tarina ei inspiroi sinua tähtäämään markkinoinnissasi korkeammalle, en tiedä mikä avuksi. Koska yksikin hyvä mainos voi muuttaa elämäsi ja bisneksesi suunnan. 


Ja tämä kurssi on täynnä niitä, mistä ottaa inspiraatiota, ideoita ja mallia...

6

Case study: Kuinka myydä TUORETTA KALAA – postitse tuhansien kilometrien päähän

Tämä keissi osoittaa, miten monipuolinen ase suoramarkkinointi ja etämyynti voi olla. Jos sinulla on avoin mieli.


Kerron tarinan ja näytän kyseisen hauskan mainoksen, joka todella myi tuoretta kalaa postitse jopa tuhansien kilometrien päähän merestä.


Kuten nämä yrittäjät osoittavat, et tarvitse menestykseen kuin mielikuvitusta – ja ripauksen hulluutta.

7

Case study: Mainos, joka käynnisti ympäristöliikkeen yli puoli vuosisataa sitten

Tämä pienen budjetin mainos käynnisti ympäristöliikkeen yli puoli vuosisataa sitten. Se sai tuhannet ihmiset lahjoittamaan rahaa täysin tuntemattomalla järjestölle.


Samalla se sinkosi koko organisaation maailman kartalle käytännössä yhdessä yössä. 


Kuulet koko tarinan ja näet, kuka oli tämän nerokkaan mainoskampanjan takana. Näet, miten kirjoittaa hyvä mainos ja suunnitella sen ympärille kokonainen kampanja, jota lehdistö ja ihmiset levittävät puolestasi ilmaiseksi. 


Nämä tekniikat toimivat verkossa ja somessa täydellisesti, kuten tulet huomaamaan. Silti harva tietää niitä.

Ja tuossakin on vain muutama poiminta kaikesta ennennäkemättömästä materiaalista, mitä tämä uusi “Markkinoinnin mestarit -kokoelmani” sisältää. (Alempana paljon lisää)

Analysoin ja käänsin kaikki keissit suomeksi, jotta ymmärrät, mihin niiden vetovoima perustuu ja kuinka hyödyntää niitä omassa työssäsi. Myytpä melkein mitä vain. Tämä on täynnä esimerkkejä, mistä voit ottaa mallia – ja saada uusia ideoita ja inspiraatiota.


Napsauta vain tästä, niin saat sen heti.

Juhlan kunniaksi 100 päivän tyytyväisyystakuu, ilman mitään riskiä


Tämän uuden julkaisun kunniaksi annan sinulle erityisen pitkän tyytyväisyystakuun:

Sinulla on täydellinen

100 päivän tyytyväisyystakuu


Takaan, että tässä on kaikki (ja enemmänkin), mitä lupaan tällä sivulla. Jos ET ole jostain kumman syystä tyytyväinen tämän Markkinoinnin mestarit -kokoelman sisältöön, kun olet katsonut sen läpi, palautan kaikki rahasi. Olen tosin vähän hämilläni silloin... mutta palautan rahasi silti heti, ilman mitään pulinaa tai kysymyksiä. Tämä täysi rahat takaisin takuu on voimassa kokonaiset 100 päivää. Olen nimittäin niin VARMA, että tykkäät tästä. Siksi otan kaiken riskin puolestasi. Et voi hävitä mitään.

Kuulostaako hyvältä? Lue eteenpäin, niin näet, mitä kaikkea tämä sisältää...


Sinulle paljastuu esimerkiksi nämä markkinoinnin, mainonnan ja myynnin sisäpiirin salaisuudet

  • Maailman parhaiten tienanneen copywriterin yksinkertainen mutta mullistava sopimusmalli, joka mahdollisti miljoonatulot – samalla kun asiakkaat saivat vain parasta
  • Miten Maxwell Sackheim, jatkuvien tilausten mestari, onnistui hankkimaan enemmän kauppaa toistuvasti – korkeammilla hinnoilla – melkein mille vain yritykselle (sama jippo toimii jokaisella alalla)
  • Kuinka Gene Schwartz oikeasti työskenteli vain kolme tuntia päivässä
  • Hyvän markkinoijan neljä tärkeintä ominaisuutta Gene Schwartzin mukaan
  • Millainen oli Gary Halbertin legendaarinen myyntikirje, jota postitettiin poskettomat 600 miljoonaa kertaa (ja psykologia sen takana)
  • Mikä on modernin mainonnan isän, Claude Hopkinsin, uran synkkä salaisuus
  • Kuinka Pepsodent valtasi maailman tuubi kerrallaan – myyvän mainonnan voimalla
  • Mikä on vanhan partnerini Drayton Birdin mielestä maailman kaikkien aikojen paras tv-mainos (ja miksi)
  • Kuinka myydä jatkuva tilaus asiakkaalle oikein ja saada säännöllistä tuloa ennustettavasti
  • Hyvän myyntivideon salaisuus – mieheltä, joka myi telkkarissa mitä oudoimpia tuotteita yli puolella MILJARDILLA eurolla

Unohtamatta näitä . . .

  • Kuinka saada lehdistö laulamaan laulujasi mainonnalla – samalla kun myyntisi kasvaa
  • Miten herättää varakkaiden ihmisten huomio mainonnalla
  • Mikä osa suoramainoksessa on “ilotytön pikkupöksyt”, Bill Jaymen mukaan
  • Kuinka suomalainen art designer Heikki Ratalahti ja amerikkalainen copywriter Bill Jayme tienasivat jopa 60 000 dollaria yhden suoramainoksen suunnittelusta – ja heillä oli kuukausien odotuslista uusille asiakkaille
  • Mitä Lidlin (ja todennäköisesti myös sinun) pitäisi oppia ikivanhasta Goodyearin renkaiden mainoksesta
  • Kuusi testattua tapaa saada asiakkaat kokeilemaan tuotetta tai palvelua
  • Mikä on SUURIN kuilu ostajan ja myyjän välissä ja kuinka ylittää se
  • Mainostajan seitsemän tappavaa virhettä
  • 49 tapaa, miten mainontaa auttaa liiketoimintaasi oikeasti
  • Kenties yleisin moka mainonnassa, joka estää asiakkaita ostamasta sinulta verkossa
  • Kuinka herättää asiakkaissasi lähes sietämätön syyhy – jonka VAIN sinun tuote tai palvelu voi poistaa
  • Millainen myyntikirje lanseerasi yhden suoramarkkinoinnin suurimmista menestystarinoista – ja kuka sen kirjoitti
  • Syy miksi otsikon tehtävä mainoksessa EI OLE myydä (ja mikä sen rooli oikeasti on)
  • Miten syntyi lähes naurettava myyntikirje, joka rikkoi kaikki myyntiennätykset yli 10 vuoden ajan
  • Mainostajien suurin SYNTI, Claude Hopkinsin mukaan
  • Gary Halbertin kuuluisa hattu ja kuinka hän hurmasi asiakkaansa käänteisellä psykologialla
  • Mitä mainonnan suunnittelu oikeasti on (yllättävän monet käsittävät tämän väärin)
  • Kaksi varmaa tapaa, kuinka vangita kiireisen lukijan/katsojan/kuuntelijan huomio
  • Kuinka PLAYBOY onnistui myymään lehtiään tv-mainoksilla – aikana, jolloin seksiä paheksuttiin ja paljasta pintaa sai näyttää vain hillitysti
  • Yksinkertainen kolmen askeleen kaava, miten suunnitella myyvä tv-, video- tai radiomainos (ja halvalla, jopa ilmaiseksi)
  • Gary Halbertin uskomaton matka keittiönpöydältä miljonääriksi ... vankilaan ... ja takaisin miljonääriksi.
  • Onko sinulla miljoonan euron idea? Markkinointineron viiden kysymyksen testi paljastaa totuuden
  • Hyvän mainoksen neljä tärkeintä asiaa, Drayton Birdin mukaan
  • Mikä on mainonnan menestyksen salaisuus oikeasti, David Ogilvyn mukaan (tätä et kuule missään koulussa)

Sekä lisäksi . . .

  • Totuus, miten Drayton Bird oikeasti rakensi Britannian suurimman suoramarkkinointitoimiston – ja myi sen miljoonilla Ogilvylle 
  • Paras idealähde, jos haluat erottua muista mainostajista Suomessa
  • Miten Euroopan palkituin suoramarkkinoinnin suunnittelija loi tuottavia kampanjoita, jota muut kadehtivat
  • Bloombergin nerokas “sampanjakirje”, joka myi puolella miljoonalla mediatilaa
  • Clayton Makepeacen 16 askeleen tarkistuslista myyntitekstille verkossa ja printissä
  • Looginen viiden kohdan prosessi, miten fiksut yritykset voivat jopa TRIPLATA liikevaihdon ja voiton jopa vain 12 kuukaudessa
  • Maailman kenties kaikkien aikojen parhaan copywriterin menestysresepti
  • Bill Jaymen ja Heikki Ratalahden 20 neuvoa markkinoijille, jotka ovat huolissaan tuloksistaan
  • Nokkela kampanja, joka myi kasoittain Agatha Christie -kirjoja myös niille, jotka eivät niitä koskaan lukeneet
  • Poikkeuksellisen tehokas tapa aloittaa myyntikirje – Bill Jaymen tyylinäyte
  • “Näin saat rahaa sossusta minkä ikäisenä vain” ja muita Halbertin häkellyttäviä otsikkoja, jotka melkein pakottivat ihmiset lukemaan mainoksen sanasta sanaan
  • Mikä on paras pituus tv-mainokselle (se ei ole 30 sekuntia)
  • Steve Jobsin esitysten salaisuus, jota voit hyödyntää etämyynnissä, myytpä käytännössä mitä vain: kaivureita, konsultointia tai vaikka hierontaa (tämä niksi EI liity mitenkään muotoiluun, brändeihin tai Apple-huumaan)
  • Land Rover vs. Rolls-Royce: kuinka samalla idealla saatiin ostamaan kaksi täysin eri asiakaskuntaa
  • Paras ja huonoin aika mainostaa televisiossa ja radiossa (tämä yllätti minutkin)
  • Somemainonnan isä, joka teki “vuorovaikutteista brändimarkkinointia” ennen kuin sinä ja minä olimme edes syntyneet (nykypäivän digiväki ei ole kuullutkaan hänestä)
  • Kuinka mainosalan kapinallinen rikkoi kaikki mainonnan säännöt – ja keksi täysin uuden tavan lanseerata ja markkinoida – jopa Ogilvy ihannoi häntä
  • Kummalliset “kenguruarpajaiset”, jotka lanseerasivat Qantas-lentoyhtiön Amerikassa SUUREN MEDIAKOHUN (lue: ilmaisen mainonnan) saattelemana
  • Pinkkiä ilmaa .... pinkkiä asfalttia … ja muita hullutuksia … jotka kasvattivat pienen bensa-aseman yli 3 200 liikkeen ketjuksi (ja mainosmies sen takana)
  • Ja paljon, paljon, paljon muuta hyödyllistä ja hauskaa tietoa, miten menestyä markkinoinnissa ja myydä enemmän!

Tulet näkemään esimerkiksi, miten American Express, Rolls-Royce, Xerox, Save The Children, Time, Playboy, Avon, IBM, Microsoft, Visa ja moni muu kasvavat taitavalla markkinoinnilla – näiden mestareiden toimesta. Mukana on keissejä kaikenkokoisia yrityksiä, isoja ja pieniä, lukuisilta aloilta, joista opit taatusti paljon. 


Veikkaan, että yllätyt iloisesti, kun näet, mitä kaikkea sisällä on...


Suurinta osaa näistä tapauksista EI OLE esitelty missään koskaan ennen. Kuten sanoin, minulla meni vuosia kaivaa kaikki esiin ja erotella niistä parhaat tekniikat, menetelmät, vinkit ja kikat. Tämä antaa sinulle merkittävän kilpailuedun verrattuna kaikkiin muihin, jotka EIVÄT tiedä näitä salaisuuksia. Kuten vanha liikekumppanini, mentorini, Drayton Bird sanoi: 


"Kun tiedät enemmän kuin muut, voit tehdä enemmän kuin muut."


Jos olet samaa mieltä, olet oikeassa paikassa. Ota vain seuraava askel nyt, niin aloitetaan yhdessä löytöretki syvälle markkinointivelhojen maailmaan. Samalla kuulet miten välttyä virheiltä – ja paljon, paljon muuta. Klikkaa vain tätä nappia, niin saat koko paketin heti.

 10 tuntia ennennäkemätöntä materiaalia – nyt vain 397 € (tai osamaksulla alkaen vain 99 €)


Tämä uusi kurssi on rajoitetun ajan vain 397 € + alv. Kun tarjous päättyy, hinta nousee vähintään 497 euroon. Säästät 100 €, kun toimit nyt heti.


Kertamaksu turvallisesti verkkopankissa tai luottokortilla. Ei piilokuluja. Ei jatkuvaa veloitusta. Et sitoudu mihinkään. Saat koko materiaalin rajattomasti käyttöösi heti, ilman aikarajaa.


Tai maksa osamaksulla (vain 99 € x 4 + alv). Klikkaa tästä.


Osamaksu veloitetaan maksukortiltasi (Visa, MasterCard ja American Express käyvät) neljässä pienessä kuukausierässä. Pankki- tai luottokortti käy. Eli debit- ja credit-kortit ovat kummatkin OK.


"Markkinoinnin mestarit -kokoelmassa" on 10 videota, plus bonusmateriaalia. Kesto yhteensä noin 10 tuntia. Pääset katsomaan niitä verkossa heti – oletpa missä vain. Toimii tietokoneella, tabletilla ja kännykällä. Ei tarvitse asentaa mitään ohjelmia.


Miksi hinta on noin edullinen? Koska ajat ovat poikkeuksellisen kovat, halusin, että mahdollisimman monella asiakkaallani on mahdollisuus hankkia tämä ainutlaatuinen uusi kurssi.


Olen varma, että näistä testatuista neuvosta on paljon apua sinulle. Etenkin juuri nyt, kun jokaisesta kaupasta pitää taistella verisesti, ja kilpailijat vievät surutta kaiken, jos et nujerra heitä.


Suoraan sanottuna, voisin todennäköisesti veloittaa tästä jopa tuplasti enemmän kuten jotkut kurssimyyjät. Mutta minä pyöritän firmaani yksin, joten vähempikin riittää.


Klikkaa vain tästä ja tule mukaan:

Paytrail

Turvalliset, SSL-salatut maksutavat.

Saat lisäksi kaupan päälle ILMAISEKSI nämä kolme bonusta nyt . . .


ILMAINEN LAHJA #1 

"10 kaikkien aikojen parasta mainosta -luentoni" (arvo 100 €)


Kuten jokainen hyvä markkinoija tietää, kannattaa tehdä niin hyvä tarjous kuin voit.

Siksi heitän sinulle nyt kaupan päälle täysin maksutta tämän hauskan luennon videolla. Käyn siinä läpi 10 kaikkien aikojen parasta mainosta myyntitulosten perusteella.


Mukana on muun muassa myyntikirjeitä, tv-mainoksia ja lehtimainoksia. Kuten yksi ikivihreä myyntikirje, joka on tuottanut todistetusti yli MILJARDILLA myyntiä. Ajattele!


Selitän, miksi ne toimivat ja miten voit hyödyntää samoja periaatteita, myytpä mitä vain missä vain mediassa.

Voisin myydä tämän inspiroivan lisämateriaalin satasella helposti. Mutta annan sen sinulle kiitoksena nyt täysin ilmaiseksi, kiitoksena nopeasta toiminnasta. Katso se ja katso, kuinka monta näistä mainoksista olet nähnyt? Osa yllättää sinut varmasti. 


Tämä on itsessään täydellinen markkinoinnin oppitunti. Ymmärrät miksi kun näet sen.

ILMAINEN LAHJA #2

"10 hätkähdyttävän yleistä, kuolettavaa syytä, miksi useimmat nettisivut ja verkkokaupat epäonnistuvat" -tarkistuslista (arvo 39 €)


Tämä yksinkertainen 10 askeleen tarkistuslista paljastaa, missä useimmat verkkosivustot ja verkkokaupat epäonnistuvat. Älä anna näiden kalliiden virheiden syödä voittojasi.


Voit fiksata nämä virheet yleensä helposti itse – ilman kallista koodariarmeijaa tai odottelua. Sinun pitää vain tietää, mitkä ne ovat.


Analysoituani satoja nettisivuja ja verkkokauppoja, olen tunnistanut nämä 10 virhettä, jotka johtavat epäonnistumiseen.


Suosittelen, että pidät tämän kätevän pikkulistan käden ulottavillasi aina kun arvioit nettimarkkinointiasi, tai kun joku ehdottaa sinulle muutoksia sivustollesi...


Eräässä haastattelussa Björn Wahlroos kertoi menestyksensä salaisuuden olleen, että hän on tehnyt vähemmän virheitä kuin muut. Hän ei yrittänyt olla kaikkia muita ovelampi, vaan yksinkertaisesti viisas ja varovainen.


Minusta se on hyvä ohje.


Tämä tarkistuslista tuskin tekee sinusta yhtä rikasta kuin Nalle. Mutta ainakin se auttaa sinua välttämään kalliit mokat verkossa, jotka köyhdyttävät sinua. Sen lupaan.


Eikä siinä kaikki, kuten sanotaan. 


Kirsikaksi kakun päälle heitän sinulle vielä yhden bonuksen . . .


ILMAINEN LAHJA #3

Mysteeribonus (arvo 497 €)


Tämä ilmainen yllätys saattaa jopa mullistaa urasi. Näet, miten pienet asiat voivat kasvattaa tulojasi ja tehdä työstäsi hauskempaa. En paljasta enempää tässä.


Mutta olen myynyt tätä pakettia erikseen hintaan 497 €. Sinä saat sen nyt kiitoksena nopeasta toiminnasta täysin ilmaiseksi, ilman mitään sitoumusta tai ehtoja. Olen varma, että ilahdut tästä mysteeribonuksesta, kun näet, mikä se on.


Yhteenvetona:


>>> Pelkkien ILMAISTEN bonustesi arvo on hulppeat 636 €! Eikä siihen summaan ole edes laskettu itse kurssin sisältöä, joka on vieläkin arvokkaampaa.


Klikkaa vain nappia alla ja kahmaise tämä kaikki itsellesi nyt, ennen kuin hullu tarjoukseni päättyy. (Parempaa diiliä ei tule myöhemmin, odottamalla vain missaat tämän.)



Kannattaako tämä paketti todella tilata?

Voit ajatella sitä näin. Normaalisti veloitan yhdestä luennosta 2 900 € + alv. Tässä on niitä 10 nauhalla. Se tarkoittaa, että saat 29 000 euron edestä koulutusta vain muutamalla satasella. Mutta vain jos olet nopea.


LISÄKSI saat kasan bonusmateriaalia, kuten yllä mainitsin.


Tämä on hitonmoinen diili, vaikka itse sanonkin.


Jos olet yhä skeptinen, kannattaa katsoa, mitä asiakkaani sanovat tuloksistaan. He ovat parhaita puolestapuhujiani.


Tyytyväiset asiakkaat suosittelevat


Yli 18 000 ihmistä on liittynyt postituslistalleni ja seuraa juttujani. Tässä muutamia tyypillisiä esimerkkejä, mitä tyytyväiset asiakkaani sanovat minusta, koulutuksistani ja neuvoistani...


”Suhtauduin Timon juttuihin aluksi erittäin skeptisesti. Kun aikani luin hänen sähköpostejaan, luottamus rakentui...


"Timo on opettanut minut kirjoittamaan myyvää tekstiä. Ja mikä parasta, lopullisesti muuttanut koko ajatusmaailmani siihen että ainoastaan tulokset ratkaisevat markkinoinnissa."

Miika S

Miika Soronen

Perustajaosakas, markkinointijohtaja, Sorcolor Oy

”Myyntimme on kasvanut selvästi haastavasta markkinatilanteesta huolimatta. Esimerkiksi tietyissä tuotteissa joihin olemme erityisesti keskittyneet, kasvua on tullut jopa yli 55 prosenttia verrattuna edelliseen vuoteen. Timon kanssa on poikkeuksellisen mukava toimia koska hän tekee aina sen minkä lupaa ja vielä ajallaan. Suosittelen.”

Terho

Terho Saari

Hallituksen puheenjohtaja, yrittäjä, Antin Autokoulu Oy

”Olen ollut erittäin tyytyväinen antamiisi vinkkeihin ja opastukseen siitä miten tehostaa markkinointia. Ja kuinka yksinkertaisilla toimenpiteillä voi vaikuttaa myyntiin. Tulen jatkamaan yhteistyötä jatkossakin. Kiitokset tähänastisesta tuestasi.”

VP

Veli-Pekka Mälkiäinen

Mindfulness MBSR ohjaaja CFM®, Ceesto

"Yksi parhaista päätöksistä mitä olemme koskaan tehneet markkinoinnissa. Vain muutamassa viikossa myimme loppuun viisi seminaaria. Jopa tapahtumia järjestäneet kumppanimme olivat ihmeissään väkimäärästä…

"Ja olemme voineet hyödyntää tätä samaa menetelmää uudelleen ja uudelleen. Erittäin kannattava sijoitus todellakin!”

Pam

Pam Duncan

Toimitusjohtaja, Ken Duncan Group

"Moi Timo. Ajattelin, että haluat tietää. Systeemisi toimivat.

”Mun normaali verkkokaupan myynti on ollut melko pientä kuukaudessa.

”Nyt koronakriisin aikana siitä on tullut pääasiallinen tulonlähteeni ja myynti on viidessä viikossa 11-kertaistanut.

"Aloin luoda kokonaan uusia tuotteita ja paketteja, joiden lanseerauksessa ja markkinoinnissa noudatin sun ohjeita.

”Nettisivujen kehittely on edelleen vaiheessa, mutta sekin etenee päivä päivältä systeemisi avulla.”

Pete

Pete Poskiparta

Tv:stä tuttu mentalisti ja koomikko

”Kokonaisuutena ihan huikea paketti, kiitokset myös tulevaisuuden neuvoista ja loistavista esimerkeistä. Saatiin Tomin kanssa kunnon motivaatioboostit tästä! Pohdittiin alkuun että onko kaikkien eurojen arvoinen sijoitus, mutta eget tuli nyt kyllä kertoimella takaisin :)”

Jalmari

Jalmari Kivinen

Konversio-optimoija, Lean in 5 Weeks Challenge


... Ja tuossakin on vain muutama tyypillinen esimerkki. Entäs sinä? Parhaiten tietenkin havaitset tulokset itse, kun tulet mukaan ja kokeilet tätä.


MUISTA: Takaan, että olet täysin tyytyväinen tai et maksa mitään. Eli et voi hävitä mitään. Näin hyviä tarjouksia tulee vastaan vain harvoin. Älä missaa tätä. Mitä nopeammin toimit, sitä nopeammin pääset nauttimaan tuloksista. Hyvinä ja huonoina aikoina. Takaan sen.


Joten, mikset nappaisi tämä ainutlaatuista kokoelmaa nyt, ennen kuin tarjous päättyy?


Se saattaa olla viisainta, mitä teet koko vuonna.


Voisitko jopa rikkoa myyntiennätyksesi näiden kaikkien aikojen parhaiden markkinoijien neuvoilla? Klikkaa nappia alla ja ota selvää. Rautaisen 100 päivän tyytyväisyystakuun ansiosta et voi oikeasti hävitä mitään. 


Kiitos, että luit tämän. Tervetuloa mukaan.



Terveisin

timo-allekirjoitus

Timo Jäppinen


P.S. Tämä kokoelma sisältää myös erään suuren salaisuuteni. Kun kerroin tästä oivalluksesta vuosia sitten vanhalle mentorilleni, markkinointimaestro Drayton Birdille, hän sanoi minulle: "Timo, jonain päivänä tulet olemaan hyvin rikas." 


Tämä salaisuus on erittäin yksinkertainen, joskaan ei ilmeinen...


Ehkä keksit sen itse, kun olet katsonut koko materiaalin läpi. Jos et hoksaa sitä, kirjoita minulle kurssin jälkeen, niin paljastan, mikä se on.


Tavoitteeni on auttaa sinua menestymään paremmin. Parhaiten se onnistuu, kun tiedät enemmän markkinoinnista, myynnistä ja mainonnasta kuin kilpailijasi. Siksi tein tämän uuden kurssin sinulle. Se on täynnä sisäpiirin salaisuuksia, vinkkejä ja tekniikoita.


Vastaavaa pakettia et löydä mistään muualta, millään kielellä. Tähän tiivistyy vuosien työni.


Muista, takaan todella, että tykkäät tästä – tai saat kaikki rahasi takaisin, ilman mitään kysymyksiä tai pulinaa. Otan kaiken riskin puolestasi.

Kiitos, että luit tänne asti. Nähdään sisäpuolella.


P.P.S. Jos sinulla on mitä vain kysymyksiä tästä tarjouksesta, kirjoita minulle timo@timojappinen.fi , niin vastaan sinulle henkilökohtaisesti mahdollisimman pian. 



Markkinoinnin mestarit | Kirjaudu sisään